מחוברים למה שקורא

התצוגה אפשרית דרך הנייד בלבד

הסוף לפקקים בראש פינה? הפתרונות של חטיאל להקלה בעומסי התנועה

תנועת כלי הרכב שעוברת בראש פינה הולכת וגדלה ובמועצה המקומית מתכננים שינויים בתקווה להקל על העומסים // חטיאל: ״שמח שהתוכניות שלנו יוצאות לפועל והן יתרמו במידה רבה להקלה בעומסי התנועה ויצירת סביבה בטוחה יותר לכולנו״

צומת צחר, תאפשר כניסה ויציאה למתחמי הקניות. GoogleMaps

המועצה המקומית ראש פינה מקדמת תוכניות לשינוי תחבורתי שיוביל להקטנת הלחץ מהצומת המרכזית בראש פינה וימנע אולי את הפקקים הארוכים שנוצרים בשעות השיא.

ראש המועצה של ראש פינה, מוטי חטיאל, פועל מזה תקופה ארוכה לשינוי תחבורתי במבואות ראש פינה, שבמסגרתו מתוכנן להרחיב את צומת הכניסה לפארק תעשיות צח״ר, מכיוון כביש 90, לכיוון אזור מתחמי המסחר, (מול אולמי ״אידיליה״) ובכך לאפשר תנועת כניסה ויציאה היישר לכביש 90 מאזור הקניונים, ללא הצורך להכנס לכיכר המרכזית.

בנוסף, החל תכנון לשינוי הכביש התחתון בראש פינה, המוביל ליציאה לכיוון הכיכר של כביש עוקף צפת וחיבור עם כביש 90, והפיכתו מחד סטרי לדו סטרי, עם אפשרות כניסה מכיוון הכיכר לראש פינה.

תכנון הכבישים והביצוע שלהם נעשה בפעילות משותפת של המועצה המקומית ראש פינה והחברה לנתיבי ישראל. לאחרונה נפגש חטיאל עם מנכ״ל נתיבי ישראל, במסגרת הפרוייקטים המתוכננים, בין היתר דנו הצדדים על ההשפעות של קו הרכבת המתוכנן להגיע לגליל.

״כולנו חווים את בעיית עומסי התנועה בכבישיה הצרים של המושבה. אנחנו שמחים לקבל את האורחים הרבים ותושבי האזור שעוברים מדי יום בראש פינה, אך היא צרה מלהכיל את כמות כלי הרכב הגדולה. אני שמח שהפעילות שלנו רואה אור ובשיתוף עם חברת נתיבי ישראל היא יוצאת לדרך. אני מאמין כי שינויים תחבורתיים אלה והבאים אחריהם, יסייעו במידה רבה להקלה בעומסי התנועה ויצירת סביבה בטוחה יותר לכולנו״, הוסיף ראש המועצה.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם מה לשתף או לספר לנו? מוזמנים: