מחוברים למה שקורא

התצוגה אפשרית דרך הנייד בלבד

חזון של רופא אחד ורפואה מתקדמת לאלפי תושבי הגליל

טוב לראות עסקים ויזמים מצליחים בגליל, עוד יותר מכך מרגש לדעת שהם התחילו מתוך שליחות למען הקהילה. כאלה הם ד״ר יונה וורצ׳וב ורעייתו שושי שמצליחים לקדם עבורינו את שירותי הרפואה גם כאן.

יואל בר-לב

אין ספק שאני אוהב לראות יזמים ועסקים מצליחים. אני אוהב עוד יותר את אלה שהמניעים להתחיל עם היוזמה העסקית, הם בעיקר חברתיים-קהילתיים.

כזה הוא רופא הילדים, ד״ר יונה וורצ׳וב מצפת. וכזו השליחות העסקית/חברתית שלו במרכז הרפואי ׳מדיקל טופ׳ בראש פינה.

המרכז שמאפשר לתושבים להגיע להתייעצות וטיפול אצל מומחים ורופאים רבים, מקצר את ההמתנה הארוכה שבדרך כלל אנו נתקלים בה במסדרונות הרפואה ומנגיש שירותי רפואה מתקדמים, זמינים וקרובים.

הזוג וורצ׳וב – כן, כמו תמיד, אחרי גבר מוכשר יש רעייה חזקה ודומיננטית לא פחות – החלו את הדרך לפני כחמש שנים מתוך הצורך הממשי של תושבי הגליל לשירותים רפואיים ופרא-רפואיים, שנתקלו בו במסגרת עבודתם. אם של הרופא או בזו של רעייתו, שעוסקת בתחומי ההוראה לגיל הרך מזה 25 שנים.

כך דגאה שושי לרכז את כל הידע שהצטבר במשך השנים והצרכים האמיתיים מהשטח כדי להעניק להורים וילדים פתרונות אבחון וטיפול חווייתי ורב מקצועי, שמעצים אותם בדרך לשלב הבא והוסיפה נדבך נוסף עם מרכז חוויה לילדים ונוער שהצטרף לשירותים שכבר ניתנים במקום, כמו: קרדיולוגיה, נוירולוגיה, אורטופדיה, עיניים, אסתטיקה, אורולוגיה, טיפול רגשי ושירותי בדיקות שמיעה ואבחון דידקטי או קשב וריכוז.

המרכז החדש לילדים ונוער, הופך את מדיקל טופ לאחד המקומות המשמעותיים בשירותי רפואה בגליל ומאפשר להורים רבים חסכון בנסיעות רבות, בעיקר לחיפה וגוש דן. המרכז המרשים כולל מעקב התפתחותי, קבוצות משחק, פיתוח מיומנות חברתיות ורגשיות, מוכנות לכתות א׳, הוראה מתקנת, טיפול במוסיקה, התמודדות עם משברים לבני נוער, התאמות לפסיכומטרי, פיתוח העצמה ועוד.

היוזמות המבורכות האלה משנים את המרקם בגליל. מעבר לכל הצלחה עסקית או יזמית, ההבנה שהיא תורמת לקדם ולהנגיש שירותי רפואה מתקדמים ובמקרים אחרים אף להציל חיים, מעניקה נדבך נוסף בשינוי פרדיגמת הפריפרייה. בטח כשהם גם מתרחבים.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם מה לשתף או לספר לנו? מוזמנים: