מחוברים למה שקורא

התצוגה אפשרית דרך הנייד בלבד

ההפתעה השקטה; מוטי חטיאל בדרך לקדנציה שנייה

עם תמיכה רחבה וללא אופזיציה, חטיאל ממשיך בעבודה קשה ובשקט תעשייתי להצעיד את המושבה להיות הפנינה הנחשקת של הגליל // ״הוא בן אדם לפני הכל שגם ידע לשמר ולפתח את ראש פינה בקצב הנכון״

שנה לפני הבחירות לרשויות המקומיות ונראה כי בראש פינה קיים שקט פוליטי וקונצנזוס סביב ראש המועצה הנוכחי מוטי חטיאל, אשר ממשיך להצעיד את ראש פינה להישגים משמעותיים.

בניגוד לראשי הערים מסביב, חטיאל בנה לאט לאט את המערכת המוניציפלית שלו בשנה הראשונה, כדי שיוכל לממש את כל התוכניות הגדולות שהכין עוד בטרם נכנס לתפקיד המיוחל.

חטיאל שהיה גם מזכיר המועצה במשך תקופה ארוכה הכיר את מנגנון המועצה וידע בדיוק מה הוא צריך לשנות, לשפר ולחזק, כדי לשמור על ייחודיות המושבה הקטנה ופיתוחה.

כפי שזה נראה כיום, אין בראש פינה מועמד שמתיימר להתמודד בבחירות הקרובות וגם אם אכן יהיה כזה, יהיה לו קשה מאוד בזמן שנותר לעשות שינוי ולגבור על מה שהשיג חטיאל בעבודה קשה, במשך שנים ארוכות. כך גם בקרב חברי המליאה, שהבינו את דרך הפעולה של חטיאל וכוונותיו האמיתיות לפיתוח ושיפור ומשתפים איתו פעולה, כדי לממש את כל התוכניות שיש באמתחתו.

מעורב בקהילה באופן משמעותי. חטיאל בבית הספר המשודרג

ראש פינה, שהפכה מזמן לפנינה גלילית נחשקת, בהיבטים רבים של תיירות, מסחר ומגורים, קיבלה בשנים האחרונות חיזוק משמעותי גם בהיבטים של קהילה, חינוך ופיתוח.

חטיאל שהצהיר לפני הבחירות על התכונית שלו למושבה, הצליח לממש חלק ניכר ממנה, הן בצד של פעילות חברתית ותרבותית החל מבני הנוער ועד לוותיקים, מהפיכה במערכת החינוך המקומית, פיתוח וקידום תשתיות שהיו תקועים במשך עשרות שנים, קידום תוכניות לבנייה נוספת במושבה של מאות יחידות דיור, יצירתיות במערך התנועה לשיפור הפקקים שיקרה ממש בקרוב ולא פחות מזה שמירה על עצמאות המושבה ומאזנה הכלכלי, שכלל מלחמות לא מעטות עם ראשי רשויות, שרצו ועדיין מבקשים לנגוס מתקציב ושטחי המועצה.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם מה לשתף או לספר לנו? מוזמנים: