מחוברים למה שקורא

התצוגה אפשרית דרך הנייד בלבד

שלום אלבז: "הפקרות של אוחנה בניהול העיר, הביאה לקריסה כלכלית"

מי שהיה עד לא מזמן יד ימינו ויועצו הקרוב של אוחנה פועל לגבש הנהגה שתחליף את ראש עיר // ״צפת לא יכולה להסתפק בקוסמטיקה שטחית ולייקים בפייסבוק״ // ״אוחנה לא הביא תקציבים, הוא ניצל את מה שהשאיר לו אילן שוחט״ ובעיקר הכניס את העיר להלוואות וחשב מלווה בדרך״

אלבז ואוחנה בימים המשותפים

.

יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור, שלום אלבז, עד לא מזמן, יד ימינו של שוקי אוחנה, ממשיך להעלות טענות קשות נגד ההתנהלות שלו כראש עיר ומאשים אותו, בין היתר, בניהול חסר אחריות שהביא לקריסה כלכלית.

הסאגה של אוחנה-אלבז, שהחלה בעזיבתו הפתאומית של היועץ והדובר הקרוב את הלשכה, רק בתחילת דרכה.
לדבריו של אלבז, כפי שהתראיין ברדיו קול רגע, הוא מתכוון ללכת עד הסוף, כדי להחליף את הנהגת העיר בעוד שנה.
"צפת לא יכולה להסתפק בקוסמטיקה שטחית ולייקים בפייסבוק, במקום חזון וראייה אסטרטגית כדי להוציא את העיר מהמקום שהיא נמצאת בו. לצערי שוקי אוחנה איבד את הדרך במהלך השנים והוא לא ידע לדאוג לתקציבים גדולים לעיר וכל מה שנעשה היה בעיקר ממה שהשאיר לו אילן שוחט".

אלבז עוד טען בראיון כי ההתנהלות חסרת האחריות של אוחנה הביאה את העיר להיות בבעיה כלכלית, באיחור לתשלומי ספקים ועם תוכנית הבראה וחשב מלווה, שמתדפקים על דלתות העירייה.

כחלק מהאג'נדה שהציג אלבז, מתגבשת קבוצה שתעמיד מועמד מול אוחנה בבחירות הקרובות, כשהמטרה המשותפת שלהם היא לייצר אחדות להצלת העיר מידיו של אוחנה.

לא פחות מכך הפתיע אלבז כשהציג את ראש עיריית צפת לשעבר, אילן שוחט, כבעל ברית בחשיבה המשותפת לצורך בשינוי. והגדיל לעשות כשהביע ההערכה ליכולות שלו, במיוחד כמנכ״ל משרד ממשלתי כנגב גליל.

ימים ארוכים לפנינו עד ליום הבוחר, אך הקלחת בצפת כבר החלה לבעור, יש שיגידו מוקדם מדי, אבל כדי להזיז ראש עיר מתפקידו, זה דורש הרבה עבודה, ואלבז, כמי שהיה רק לפני ארבע שנים, בדיוק במקום הזה, יודע בדיוק כמה זמן צריך ולא פחות איזה מהלכים מתבקשים, כדי שיהיה סיכוי, למי שיחליט מ״קבוצת האחדות״, להתמודד מול אוחנה.

תגובת שוקי אוחנה לדברים, כפי שפורסמה בראיון: ״כל מה שאנחנו רואים זה מדגמים של תמיכת התושבים״.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם מה לשתף או לספר לנו? מוזמנים: