מחוברים למה שקורא

התצוגה אפשרית דרך הנייד בלבד

האם מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון החדש יהיה מצפת?

משה רובינשטיין, מחסידות גור מצפת, הוא המיועד לתפקיד מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון // בהמשך למינויו של יצחק גולדקנופף שצפוי להיות שר המשרד

על פי דיווח של כלכליסט, משה רובינשטיין, הוא המועמד המוביל להיות מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון. מי שיהיה אחראי על המינוי הוא חבר הכנסת יצחק גולדקנופף, המיועד להיות שר הבינוי והשיכון מטעם יהדות התורה.

רובינשטיין, תושב צפת, המשתייך לחסידות גור,  החל את דרכו במשרד הבינוי והשיכון עוד בשנות ה-90, כעוזרו של מאיר פורוש . בין התפקידים שביצע רובנשטיין היו מנהל יחידת הבקרה, ממונה על חוק המכר ומנהל מחוז צפון, עד שפרש לגמלאות לפני כ-6 שנים.

על פי הדיווח, הבחירה נוחה לגולדקנופף, בגלל הכרותו של ברובנשטיין עם המשרד והיותו אדם נוח שימלא אחר הנחיות של מוטי בבצ׳יק, יד ימינו של גולדקנופף.

עוד נטען כי בכירים במשרד המכירים את האיש מציינים כי הוא השאיר לא השאיר חותם בתפקידו האחרון, אך הוא איש חביב שחובב חדשנות

בהווה ובעבר במשרד הבינוי והשיכון, אשר מכירים את האיש מתארים אותו כחביב, חובב חדשנות אך לא כזה שהשאיר חותם. "הוא אינו אדם של עשייה גדולה". אמר אחד הגורמים "בתור ממונה חוק מכר הוא לא השאיר חותם וגם לא כמנהל מחוז". בכיר אחר אמר "כממונה על חוק המכר הוא לא היה רלוונטי. פשוט היו צריכים לשמור לו על המעמד והשכר עד הפרישה"

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם מה לשתף או לספר לנו? מוזמנים: