מחוברים למה שקורא

התצוגה אפשרית דרך הנייד בלבד

אוחנה עולה להתקפה: ״יוחאי עזרא בדרך לסיים את הקריירה הפוליטית״

הקרע בין אוחנה לעזרא עולה מדרגה, על רקע תשלומי ההורים להסעות // אוחנה: ״יוחאי עזרא פועל מלחץ וכישלון אישי ופוליטי ומטעה את הציבור // עזרא שמציג ברשת את ההודעות על התשלומים: ״את הטעות שעשיתי בתמיכה בך, אני אתקן בבחירות הקרובות״

היו ימים. עזרא ואוחנה.

לפי הפוסטים האחרונים נדמה ששוקי אוחנה החליט לשנות פאזה ולעלות להתקפה נגד חבר המועצה יוחאי עזרא. בפוסט שפרסם ראש עיריית צפת בדף הפייסבוק, הוא מזהיר את התושבים בפני ״פייק ניוז״ בנוגע למידע שהועבר להם על הסעות ילדים וטוען שהוא לא נכון ומטעה.

אוחנה פנה להורי הילדים וקרא להם לקבל מידע רשמי רק מהעירייה או מהדף האישי שלו: ״בהמשך להודעות פייק שרצות בימים אלה, יצאה הערב הודעת פייק חדשה לפיה התבטלו מאות הסעות של ילדים. מדגיש כי מדובר בהודעת שקר, זריית חול בעיני הציבור והטעיה קשה של הורים, תוך משחק בילדים כבני ערובה של הודעות פייק״.

בניגוד לרוח הפוסטים של אוחנה, הפעם הוא החליט להוסיף ״מכה מתחת לחגורה״ לחבר המועצה יוחאי עזרא, כשהוא לא בוררר במילים וטוען שעזרא פועל מתוך לחץ אישי וכשלון פוליטי, ״הוא בדרכו לסיום הקריירה הפוליטית, בדיוק כמו הפטרונים שלו (בנט ושקד), שנעלמו כליל מהמפה הפוליטית בישראל״ .

עזרא, שחי לא פחות את הרשת החברתית, מיהר להגיב לאוחנה ולא נשאר חייב כשאמר, במילים אחרות, שאת הטעות בתמיכה שהעניק לאוחנה, הוא יתקן בבחירות הבאות. עזרא גם העלה התכתבויות והודעות של הורי תלמידים, בעניין ביטול הסעות למי מהם שלא ישלמו, זאת לאחר דרישת התשלום שהגיעה להורים, כך לדברי עזרא בפרסומיו האחרונים.

*צילום: מתוך הרשת החברתית

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם מה לשתף או לספר לנו? מוזמנים: