מחוברים למה שקורא

התצוגה אפשרית דרך הנייד בלבד

יוסי שמעוני התחיל את קמפיין הבחירות שלו בגליל העליון – עם יתרון בולט

7 שנים כגזבר המועצה האזורית לצד גיורא זלץ, שורה של תפקידים ומעורבות קהילתית-חברתית מציבים את שמעוני עם יתרון בולט // הוא מגיע עם מטרות ברורות להעלות את הגליל העליון לשלב הבא

.

מאת: יואל בר-לב

יוסי שמעוני, בן 52, מקיבוץ מחניים הודיעה לאחרונה על מועמדתו לראשות המועצה האזורית הגליל העליון ומהר מאוד השיח באזור השתנה.

בראיון ברדיו 'קול רגע' שפורסם בתחילת השבוע, ניסה הכתב לקבל את אישורו של יוסי לגבי התמיכה בו מצד ראש המועצה המכהן, גיורא זלץ. זאת בהמשך לכתבה שפורסמה באתר 'קול רגע' לפיה ההתלבטות של גיורא זלץ להתמודד ירדה מהפרק לאחר ההכרזה של שמעוני.

אפשר להבין את הדינמיקה בין השניים, אחרי שעבדו יחד 7 שנים, כששמעוני היה גזבר לצידו של זלץ, כראש מועצה רק לפני כמה שנים.

במסדרונות המועצה אפשר לשמוע אנחת רווחה שיש מועמד שהם מכירים מקרוב והיו רוצים לראות אותו כראש מועצ, במיוחד לאור הצלחותיו בתפקיד והאישיות שלו, שגורמת לך לדעת שאתה בידיים טובות.

שמעוני עבר לגליל העליון מהמרכז לפני כ – 12 שנים, יחד עם בני משפחתו.
בשנה הראשונה למעבר, לקח שמעוני פסק זמן מהעבודה, כשהוא מקדיש בעיקר את רוב זמנו לבני המשפחה נטו לפעילות הקהילתית-חברתית, שמהר מאוד הביאה אותו לכהן בתפקידים.
כשפורסם מכרז לתפקיד גזבר המועצה, הוא נבחר והיה שם כאמור תקופה ארוכה כדי להכיר מקרוב את המערכת המוניציפלית על יתרונותיה וחסרונותיה.

ההצלחות שלו בתפקיד הובילו למינויים כדירקטור ויו"ר במינהלות אזוריות, במכללת תל חי ועוד. בדרך המיוחדת לו, הוא הצליח לפעול לחיבור, הבנות ותוצרים, במועצה ובמרחב, שזכו להערכה רבה ורבים זוכרים אותו במסגרת העבודה המקצועית של הגליל העליון.

הניסיון והמקצועיות איתם מגיע שמעוני הם רק חלק מהיתרונות הבולטים שלו. החלק המשמעותי לא פחות הוא האישיות והערכים לפיהם הוא פועל וגם מצליח.
יכולת ההקשבה, הנחישות והמסירות בעבודה, משתלבים באישיות יוצאת דופן, נעימה, קשובה ומוכנה לעבוד בשיתוף פעולה, עם רציונל מאוד ברור ליצירת חיבורים שיעצימו את הגליל העליון.

לעומת שתי המועמדות שכבר הכריזו והמועמדת השלישית שאולי תצטרף בקרוב למירוץ, היתרון של שמעוני בולט על פני האחרות, בניסיון העשיר וביכולת להגיע לעבוד כבר מהיום הראשון. אין פלא שהקולות בגליל העליון, בטח בקרב אנשי המקצוע, מצביעים על היתרון של שמעוני במערכה הקרובה.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם מה לשתף או לספר לנו? מוזמנים: